4 Ekim 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


110. Bölüm

Oldu tahmin ediyorum ama bunda kötü bir
Şey yok ki tamam kızma öyle vallahi bilmiyorum
İsteyerek yapmadım ki bunları tamam bir tuhaf
Ama dur sakin ol Enes söylerdi ne olduğunu
Bana dikkatli ol demesinden belliydi ama bir
Şeyim olduğu neyse zaman gösterir ne olacağını
Ama ben şu an kocamı yanımda istiyorum zor
Bir şey mi bu gel yanıma dedi Doğaya Doğada
Emredersiniz kelebek uçuruma gitmek isterdim
Sadece o an için ama yoksa uçuruma meraklı
Değilim bak meraklı kediler buraya gelmeden
Önce sen gitsen iyi olur açıklama yapmak
Zorundasın çünkü yarım saate burada ol yoksa
Uyurum haberin olsun dedi Kader tamam
Hemen geleceğim karıcığım sonra mektubunun
Neden bu kadar içten olduğunu tartışacağız
Tamam mı Doğa bilgisayarımı da getir salondan
Olur mu dedi Kader Doğa tamam ama Dolunay
İle konuş önce tamam mı hem Irmak hanımın
Resimleri var mı orada onu da göster tamam mı

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder