23 Ekim 2013 Çarşamba

Altıncı Hikayem


44. Bölüm

Saklıyordu bunu adı gibi biliyordu ortada gizemli bir 
Şeyler vardı gel hadi dedi Cesur benim değil senin 
Uyuman gerek dedi ve Gizemde denileni yaptı ta ki 
Yarım saat sonrasına kadar huzurluydu ama işte o 
Zaman beynine görüntüler gelmeye başladı Talya 
Neler yapıyordu sabaha karşı kendisine o bardağın 
İçinde ne vardı hiçbir şey bilmiyordu Gizem Talya 
Zor olsa da içmesini sağlamıştı Gizem'in sonrasında 
Olanlar olmuştu iki saat sonra kendini hastane 
Yatağında bulmuştu Gizem hayır diye çığlık atarak 
Düşünden Gizem Cesur bu gürültüden sonra hemen 
Gözlerini açmıştı bana bakma öyle ben iyiyim bana 
Hemen Murat beyin telefonu lazım sende vardır 
Çabuk ver onu ve git bana mutfaktan buzlarla dolu 
Bir su getir biraz oyalan ama nedenini sorma hadi 
Git çabuk dedi Gizem ve Cesur çıktıktan sonra hemen 
Numarayı çevirdi Benim dedi karşısındaki adama 
Biliyorum endişelendiniz ama benim kadar 
Olamazsınız o dosyada olmayan gerçek nedir Murat 
Bey dedi Gizem bazı maddeler ama aşırı dozda 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder