14 Ekim 2013 Pazartesi

Beşinci Hikayem


138. Bölüm

Aramamıştı merak ediyordu onu ama daha önemli işleri vardı şu an 
İçin bu arada yatakhanede Talya Cesur'un uzun süredir ortada 
Olmadığını anlamıştı ve hızlı davranıp geçmişteki işini bitirmek istedi 
İçeri girdiğinde ışık kapalıydı Gizem hanım böyle istedi demek dedi 
İçinden yavaşça Gizem'in yatağına yaklaştı yavaşça bu sefer işin 
Bitti ufaklık dedi ve tam iğneyi batıracağı sırada hiç sanmam senin 
İşin bitti dedi Cesur Talya soğuk kanlılıkla evet bitti dedi ve kapıya 
Doğru seri bir şekilde giderken iğneyi çöpe attı buydu hatırlamadığın 
Gerçek değil mi küçük yavrum benim dedi Gizem'e hitaben Gizem'in 
Murat beyin yanında olduğunu biliyordu evini de biliyordu hemen 
Oraya gidebilirdi ve öyle yapacaktı hemen arka kapıdan çıktı ve 
Motoruna bindi ve on dakika içinde oradaydı kapıyı tıklattı sadece 
Murat beyde açtı kapıyı geleceğini biliyorduk dedi ve içeri geç dedi 
Cesur da tamam dedi içeri geçti nerede o dedi Murat beyde odamda 
Dedi konuşup ikna etmeye çalışıyorum onu dedi ve geç otur birazdan 
Gelir o da dedi ve gitti Cesur ne yapacağını bilmiyordu sadece 
Denileni yaptı ve kanepeye oturdu bağırmadan son bir kez 
Söylüyorum gitmiyorum ne deseniz de olmayacak bu tamam 
Mı o olay olmasaydı zaten bu durumda olmayacaktım ben dedi 
Gizem Talya'yı öldürmek istiyorum dedi bu durumun o olayla ilgisi 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder