30 Ekim 2013 Çarşamba

Altıncı Hikayem


65. Bölüm

Enes sana her şeyi anlatmıştır onun için evli
Bir ablam var artık yaşasın teyze olurum
Ben değil mi evet ama beklemeliyim o halde
Seninde benimde işimiz var bu arada Sevda
İle konuş o da açsın bunu tamam mı ben onu
Sakinleştireyim dediğinde kapat komutunu
İşaret etti ve biri kapattı yani Kader öyle
Gördü zaten on dakika sonra Sevda girdi
Sakin ol kapıdalar dır bak ben iyiyim dedi
Gizem ama inanmam kızım bana anlat şimdi
Dedi Sevda tamam şimdi sesi kapat eskiye
Dönüş yapacağız Gizem tamam mı dediğinde
Anlaştık annem dedi kısık bir sesle Sevda ve
Gizem anlatmaya başladı uyuduğumda tekrar
Öbür dünyaya gittim bu üçüncü gidişimdi ve
Son olması gerekliymiş şimdi onunla ilgili tedavi
Görüyorum zaten diğer tedavim devam ediyor
Bak sakın üzülme ağlama ya da ilk gün ağla
Çığlık at ikinci gün bana bununla ilgili soru
Sorma tamam mı dedi ve biri kapattı bilgisayarı

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder