26 Ekim 2013 Cumartesi

Altıncı Hikayem


54. Bölüm

Görmeden nasıl yaşayacak Ufuk bey ya biz ne demek ölüyor dedi 
Hayır yapamaz bunu o yaşamalı hikayelerle şiirlerle tamam peki eli 
Düzelecek ya o ona yeter dedi Emine hanımla kontrolüm var mı bir 
Bak yoksa bile ben onun yanına giderim küçüğümüzün bu kelimenin 
Açılımını bilmesem de bunu söylemeyi seviyorum dedi Ömer Defne 
Vallahi bende bilmiyorum dedi en son dün gece yazmış o ne demek 
Ne ne demek ne yazmış ki dur bakayım dedi Ömer ve yavaşta olsa 
Defnenin yanına gitti elini söylemiş biz açıp görseydik hemen 
Yunus'a ya da Ufuk beye haber verirdik dedi Ömer onlarda 
Bilmiyor ki buradaki sen ve ben başka kimse bilmiyor dedi Defne 
Tunç Emine hanımın tanıdığımı galiba dedi Defne küçük nereden 
Tanıyor bu çocuğu dedi Ömer Osman bey ile Serdar çoktan 
Çıkmıştı Barış ile Kerem Küçücük kelimesini duyduklarında 
Gitmemişlerdi bu çocuk bizim küçüğümüze aşık olmuş baksana 
Neler yazıyor dedi Defne sen asıl şuna bak dedi Ömer Defneye 
Küçük ağzının payını vermiş ama bir dakika küçük sen kime 
Aşıksın böyle dediği an bana dedi Kerem ne olmuş dedi ve 
Masaya yaklaştı evet dedi Defnede geçen gün burayı inletti 
Gizem neden gelmedim ki o gün Ömer bir dakika Ömer dedi 
Defne bak ne yazıyor Tunç beş saat süren yokluğuna nasıl 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder