14 Ekim 2013 Pazartesi

Beşinci Hikayem


139. Bölüm

Yok al bak dedi ne yani 8 yaşındayken mi ortaya çıktı bu neden 
Ama nedenini bende bilmiyorum kimse bilmiyor bu ameliyat 
Halledecek onu dedi kurutacak mı sonunda öldürecek mi beni ne 
Bilmiyorum ama olmazsan en az 1 yıl en fazlada 3 yıl yaşarsın 
Onu biliyorum dayında biliyor bunu unutma şansımın % kaç 
Olduğunu da hesapladı mı bari ne yani bile bile lades iyi peki 
Gidelim ne olacaksa olsun artık dedi Gizem uyuyabilir miyim 
Biraz yanımda kalabilir misiniz derin bir uyku olmayacak 
Ama beş dakikada uyurum çok uykum var çünkü dedi 
Gizem sizde Cesur'a söyleyin yarın gidiyoruz dedi 
Gizem ve artık gözlerimi kapatmak istiyorum dedi ve gözlerini 
Kapattı Gizem duvarın kenarındaydı amca gelecek diyordu 
İçinden bana güzel şeyler söylüyor bu beni heyecanlandırıyor 
Diyordu yarında Cesur'u buraya getireceğim yaşasın o da 
Öğrensin her şeyi benim için mutlu olsun dedi ama amcası 
O gece gelmemişti sonrasında çığlık atarak uyandı Gizem hızlı 
Bir şekilde yataktan kalktı odanın içindeki banyoya girdi ve 
Orada kendisine baktı ve her şey senin yüzünden dedi ve 
Aynaya yumruk attı elinde ayna parçaları vardı bol kesikle 
Birlikte hiç sesini çıkartmıyordu sakince çıkarttı parçaları 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder