18 Ekim 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


152. Bölüm

Mert beyden daha sonra kolunu tuttu hayır o kadar
Büyük müydü dedi Gizem Cesur da şaşırarak Mert
Beye baktı ne var bunda dedi iğneye bakarak sen
Sadece bana bak tamam mı küçüğüm dediği an
Küçüğüm kelimesinin nereden geldiğini çözmüş
Bulunmaktayım Gizem hanım sonra bunun hakkında
Bize bir seans yapacaksınız tamam mı dedi Mert
Gizem ise tamam ama Ömer beni savunacak
Tamam mı dedi Gizem Cesur anlamadı ama
Sorgulamadı da ah dedi Gizem sadece seni ilk
Gördüğümde ne hissetmiştim biliyor musun dedi
Gizem Cesur'a bakarak bana beni ömür boyu ah
Dedi bir kez daha sen sakın ona cevap verme ben
Şimdi çıkacağım beş dakika sonra tekrar geleceğim
Dedi ve odadan çıktı Mert ne oldu şimdi dedi Cesur
Belli olmuyor mu ateşim çıktı Cesur dedi Gizem ve
Sadece beni tut diyebildi Gizem daha sonra
Titremeye başladı Cesur şaşırsa da Gizem'i eski
Pozisyonunda tutmak için çaba harcadı o sırada
Mert bey tekrar içeri girmişti geldim küçük geldim
Dediği an ne güzel dedi Gizemde yarım saat içinde

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder