12 Ekim 2013 Cumartesi

Beşinci Hikayem


133. Bölüm

Gözlerini açık tuttuğunu hatırladı bir anda anladı
Doğa seslenmişti tamam zaten buradan çıkana
Kadar bir şey yapamam bedenim buraya bağlı
Çünkü diyerek sustu Kader bu arada dışarıda
Ailemiz var onları gönder lütfen sende git uyu
Beni kırma olur mu dedi Doğaya tamam ama
Akşama yanında olacağım dedi ve tam çıkacağı
Sırada Yavuz ve Zafer bey odaya girmişlerdi ne
Oluyor demesine gerek kalmadı seni kırdığım
İçin üzgünüm dedi Kader Yavuz'a bakarak
Babam dedi dudaklarıyla kocasına Doğada göz
Kırptı karısına Zafer bey siz neden geldiniz Yiğit
Bey ve siz açıklama yapmak isterseniz bile ben
Dinlemek istemiyorum dedi Kader Güven burada
Mı bakar mısın kocacığım ona Cesur de o anlar
Ne yapacağını dedi ve kısa sürede olsa sustu
Kader kocası çıkmıştı dışarı anlıyorum hissem
Var ama onları kullanmak istemiyorum Yavuz
Ama senden bir şey istiyorum dedi Kader Yavuzda
İste diyerek sustu Hazar beyi tanıyorsundur Zafer

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder