29 Ekim 2013 Salı

Altıncı Hikayem


63. Bölüm

Tüm sözleri Cesur için olanı ver hadi dediği an Yunus 
Diğer cihazı aldığında senden bir şey isteyeceğim zor 
Ama yap benim için hayır çıkma bilgisayarı getir şu 
Her zaman kullandığınız programı benim için yap olur
Mu diye sorduğunda sen onu yaparken Kader'in kini 
Aldı ve senin bu kadar sabırsız olmanı Enes'e
Borçluyuz galiba neyse işte sana bir teklif mailin en
Altında bir link var oraya bastığında beni göreceksin
Canlı canlı biliyorum birilerin senden isteyeceğini hatta
Yanında olduğunu çünkü erkenden çıkmış buradan
neyse konumuz o değil benimle konuşabilirsin de
Tamam mı dediğinde kayıt sona erdi o anda zaten
Yunus içeri hazır talihli hasta evet öyleyim linkini mailin
Altına atarsın Cesurun kini alayım bir zahmet ve çıkma
Sende duy dediği an başladı konuşmaya kızımız çok
Tatlı hayatım bana ilk seferinde babama ters davranma
O seni çok seviyor demişti sanki cimcik atıyorum sürekli
Birde sanki seninle uyurken tekme tokat giriyorum yani
Anlayacağın kızımız babacı hain ama ben onu çok
Seviyorum tamam senden çok değil bu arada bu kayıt

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder