13 Ekim 2013 Pazar

Beşinci Hikayem


137. Bölüm

O bardağın içinde ne vardı hiçbir şey bilmiyordu Gizem Talya zor olsa da 
İçmesini sağlamıştı Gizem'in sonrasında olanlar olmuştu iki saat sonra 
Kendini hastane yatağında bulmuştu Gizem hayır diye çığlık atarak 
Düşünden Gizem Cesur bu gürültüden sonra hemen gözlerini açmıştı 
Bana bakma öyle ben iyiyim bana hemen Murat beyin telefonu lazım 
Sende vardır çabuk ver onu ve git bana mutfaktan buzlarla dolu bir su 
Getir biraz oyalan ama nedenini sorma hadi git çabuk dedi Gizem ve 
Cesur çıktıktan sonra hemen numarayı çevirdi Benim dedi karşısındaki 
Adama biliyorum endişelendiniz ama benim kadar olamazsınız o 
Dosyada olmayan gerçek nedir Murat bey dedi Gizem bazı maddeler 
Ama aşırı dozda alındığı için sana yararı değil zararı dokunmuş onun 
İçin dosyana geçmek istemedim sende hatırlayamıyordun zaten bende 
Kendime sakladım bu gerçeği dedi Murat bey tamam sizi anlıyorum 
Ama yinede bu ameliyatı olmalı mıyım bilemiyorum dedi Gizem bu 
Ameliyat onunla ilgili değil bu gerekli bunu iyi biliyorsun sende dedi 
Murat ne diyeceğim bana gel sana mesaj atarım senin sakinleşmen 
Gerek biraz hemde oradan uzak durmalısın şimdi daha iyi anlıyorum 
Kimin yapmış olduğunu dedi Murat tamam hemen geliyorum dedi 
Gizem Cesur gelmeden onun telefonunu alarak tan Murat beyin 
Evinin yolunu tuttu yirmi dakika sonra evin önündeydi Cesur 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder