21 Ekim 2013 Pazartesi

Altıncı Hikayem


39. Bölüm

Gitmiyorsun küçük hanım dedi Gizemde gidememişti zaten 
Bayılmamıştı ama Kerem onu kucaklayarak içeri odasına 
Taşımıştı sonra çıkmıştı Gizemde ayı koluna geri dönüş 
Yapmak için telefonunu çıkarttı ve onu aradı tamam 
Biliyorum şimdi rahatladım dayım beni rahat bırakmaz 
Artık yavrularını yeni bulduklarını biliyorum ama kavuşmak 
İçin biraz daha beklemeliler dedi yüksek sesle Ateş'in 
Homurdanmalarını duyuyordu Sevda'nın ağlamalarını 
Sustur şu anne bozuntusunu lütfen dedi ve kapattı telefonu 
Tam çantasına yerleştireceği sırada kapı açıldı dayısı girdi 
İçeri ben iyiyim dayı gidebilir miyim demedi Gizem çünkü 
Dayısının yüzünde tuhaf ifadeler dolaşıyordu ne oldu diye 
Sormadı çünkü ne olduğunu biliyordu dört sene önce 
Yaşadıklarını yaşıyor gibiydi adeta ne olduğunu tam olarak 
Hatırlamasa da tüplerin varlığı yetiyordu anlamlaştırmaya 
Bir şeyleri o yüzden doktor adı neydi adamın onu bile 
Hatırlamıyordu zor zamanlarda kullanması için ilacı vermişti 
İki gün önce ortaya çıkmıştı o ilaçta zaten her şey iki gün 
İçinde değişir mi dese de içi evet diyordu Gizem'in demek ki 
O doktor Murat beydi aman iyi kimse kim bir daha onu 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder