16 Ekim 2013 Çarşamba

Altıncı Hikayem


23. Bölüm


Gizem şifreyi söylediğinde kapı açıldı çantam Efgan 
Arabada olduğunu söyledi ama Kerem getirir misin 
Lütfen dediği an tamam dedi Kerem ve beş dakika 
İçinde yanındaydı komşu olmuşuz dedi Kerem evet 
Burası daha güvenli küçük için dedi Yunus hadi ben odamı 
Özledim hem Mert saatlerimi ayarlamıştı alarm çalıyor dedi 
Yunus dedi Gizem ve içeri girdiler Gizem ile Yunus Kerem 
Dışarıda kaldı ve kendi evine gitti annesine Ufuk Öz kanı 
Soracaktı hem on beş dakika içinde annesinin işleri bitmiş 
Oğlunun tatilden erken döndüğünü duymuştu Kerem 
Neden döndünüz oğlum ne oldu ne bu hal dedi annesi 
Anne her şeyi anlatırım ama bu Ufuk Öz kan kim Ufuk 
Bey mi komşumuz hem merkezine yardım ediyoruz ne 
Oldu ki yeğenini biliyor musun Gizem'i mi evet ne oldu 
Tanıştın mı tatlı kızla Ufuk bey onun için bizden yardım 
İstedi bizde yardım ettik merkezine onların merkezinin 
Adının önünde bizim adımız var resmide bizim 
Reklamımız oluyor yani ne oldu onunla tanıştım Kenan 
Amcanın çiftliğinde dedi ve olanları anlattı bizim okula 
Kaydını hemen yaptırır o zaman Ufuk bey seninle aynı 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder