25 Ekim 2013 Cuma

Altıncı Hikayem


50. Bölüm

Banyosu ne temizlemesi dedi Kerem gel benimle anlarsın o 
Zaman dedi Cesur ve direkt banyoya geçtiler Kerem gördüğü 
Manzara ile ne oldu burada diyebildi sadece Cesur da soğuk 
Kanlılıkla Gizem elini parçaladı dedi ve yarın bu ülkeden gidiyor 
Diyede ekledi gidemez diye yineledi kendisini Kerem beş dakika 
İçinde toplamıştı banyoyu Cesur ve ben gidiyorum demişti o 
Sırada da Kerem'in telefonu çalmıştı arayan Barıştı açmak 
Zorundaydı Kerem bu telefonu ve açtı Cesur da zaten gitmişti 
Murat bey sonradan anahtar kapının üzerinde çekip çık tamam 
Mı demişti ama Kerem duymamıştı Barış Gizem hakkında 
Dedikten sonra her şey silinmişti Kerem için hemen geliyorum 
Demişti Keremde ve evden çıkıp gitmişti on dakika sonra Barış 
Konuş demişti oğlum neden bu kadar hızlısın sadece konuşmamız 
Gerek dedim hemen demedim ben dedi Barış 12 saat süren var 
Şapşal dedi ağzının içinden Cesur denen adam bir şeyler geveledi 
Cesur geldiğine göre durum vahim Ateş'i aramalıyım onun yanına 
Gitsin dedi Barış Ateş Cesur'un yanına git olaylar karışacak çünkü 
Dediği an zaten karıştı oğlum dedi karşıdaki ses karakol dayız 
Taner Cesur'u bıçaklamadan tutuklandı Cesur da hastanede şimdi 
Gizemle aynı odada yani Gizem amacına ulaştı Cesur olmadan 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder