23 Ekim 2013 Çarşamba

Altıncı Hikayem


43. Bölüm

Mı ben buradayken sana bir şey yapamazlar dedi 
Cesur hem Müdür babadan izinlisin sen Taner ve 
Talya sana bir şey yapamaz ya Jale ile Rasım onlar 
Ne olacak burada sadece 12 saat geçireceksin Gizem 
Korkma bu kadar ben yanındayım merak etme hem 
Birlikte yatarız yine eskisi gibi dedi Cesur ve içeri 
Girdiler odaya girdiğinde sevinen yüzler gördü ama 
Nefretle bakan yüzlerde dikleşti 12 saat içinde ölmezdi 
Ya arkadaşlarıyla sohbet etti biraz Gizem sonra Talya 
Önünde durdu buraya neden geldiğin umurumda değil 
Dedi ve devam etti müdür babanın koruması altında 
Olmanda dedi seni yine def etmesini biliriz biz Gizem 
Ayağa kalktı o bu sefer kolay değil canım arkadaşım 
Dedi üstüne basarak beni nelerin içine soktuğun 
Umurumda değil ama bu dipsiz kuyuda ölmeni hiç 
İstemem sizde çıkın isterseniz dedi ve tam bir söz 
Daha söyleyecekken Cesur geldi sus dedi Talya 
Gizemde sustu zaten hadi gidelim ağabey yoruldum 
Ben dedi Gizem anlamıyordu neden onları söylemişti 
Neler olmuştu tam dört yıl önce Murat bey bir şeyler 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder