13 Ekim 2013 Pazar

Beşinci Hikayem


135. Bölüm

Murat bey geldi yanında tanımadığım biriyle dedi ve içeri girdiler 
Kerem çıkar mısın lütfen dedi  Ufuk Murat bey ve Cesur içeri 
Girerken Kerem odadan çıkıyordu Kerem inadına Cesura omuz 
Attı Gizem hayır sakın yapma bırak gitsin dedi ve Cesur Kerem'in 
Arkasından kapıyı kapattı Sevda'nın ağlamalarına dayanamadım 
Birde senin velin ağabeyin olarak tanıtmıştım kendimi Murat beye 
Seninle konuştuktan hemen sonra o aradı olanları anlattı ve artık 
Bu ameliyatı olman gerektiğini söyledi bende seni ikna etmeye geldi 
Ağabeyim canım kardeşim dedi Gizem'e Gizemde hayır ama 18 
Yaşında değilim ben nasıl olacak o işlem yurt dışında yaş sınırı 
Aranmıyor yarın üçümüz gidiyoruz ben her şeyi ayarladım dedi Murat 
Bey bunları anlattıktan sonra Gizem'in dayısı Ufuk bey açıklamasını 
Yaptı Gizem sadece sevdiği adamı düşünüyordu insafsızca diye geçirdi 
İçinden Cesur ve daha sonra Cesur da  stajer doktor bozuntusunun ona 
Yardım edebileceğini söyledi Gizem seni şimdi arka kapıdan çıkaracağız 
Ve evine gideceksin dediği an Gizem gülümsedi sen düşündün bunu 
Değil mi tamam dedi ve Cesur'un koluna girerek arka kapıdan çıktı 
İlaç deposundan da hastaneden çıktılar atla hemen buradan uzaklaşalım 
Dedi Cesur tamam hadi dedi Gizem ve kırk beş dakika içinde evindeydi 
Gizem tabi ki Cesur da dört sene olmuştu buradan ayrılalı hem Cesur 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder