25 Ekim 2013 Cuma

Altıncı Hikayem


51. Bölüm

Murat bey ben götüremem diyor Gizem'i olmaz yarın gidilecek o 
Hastaneye bir dakika sen nereden biliyorsun Barış olayı sormadım 
Ama Gizem mi ayarladı tüm bunları evet parçalama olayından 
Sonra beni aradı ve her şeyi anlattı Talyayı bile ne yani ben az 
Önce öğrendim bunu dedi Ateş yanınıza geliyorum Sayerde var 
Nasılsa yanında dedi ve telefonu kapattı ve yurt dışına gitmez de 
Ameliyat olmazsa ölecek kısacası bu dedi Barış Ateş de geldi 
Kerem donuk kaldığı zamanlarda peki neden kendisine zarar 
Verdi bu kız işte orasını bilmesen daha iyi dedi Ateş Cesur 
Meselesini ne yapacağız Barış dedi Ateş Barışta Kerem 
Gidecek dedi Sevda benim gitmemin daha uygun olacağını 
Söylüyor dedi Ateş Talya kim Cesur neden ona kötü bir şey 
Yapmak istiyordu dedi Kerem Barış'ın telefonu çaldı o sırada 
Gizem'in durumu iyi değil babasını çağır istersen ya da 
Ağabeyini dedi Yunus elini kaybetme durumu var şu an 
Uyuduğu için hiç bir işlem yapamıyoruz ama babası olursa 
Ona bildiririz kızının yanında olsun dedi ve kapattı Ateşte anladı 
Olanları sen dur bu son aşama zaten ailesi yanında Sevda ile 
Ben ve Cesur dedi Ateş sakın yapma onun neden bunu yaptığını 
Bilmiyorsun değil mi onun için sus dedi ve olduğu ortamdan 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder