19 Ekim 2013 Cumartesi

Altıncı Hikayem


33. Bölüm

Çiftliğe gidersek beni attan kucağına alarak indir olur 
Mu ayı kolu tamam küçük dedi Cesur telefonumu 
Kapattım gizli şifremin ne olacağını buldum ayı kolu 
Teşekkürler Cesur dedi Gizem yanağını öptü Bak o 
Hayalinde kucağıma almakla kalmam öperim seni 
Aşk falan anlamam ona göre ya ilerde onunla 
Evlenirsem çocuğum olursa ne yaparsın dedi 
Gizem ne yani bayıldığında öbür tarafa mı gittin 
Yine dedi Cesur evet aynen öyle oldu dedi Gizem 
Dayına bunu söylemelisin daha önce yaşadım böyle 
Bir şeyi diye dedi Cesur hayır bilmeyecek bununla 
Yaşamayı öğrendim ben hayır indir beni gideceğim 
Ben senin beni sıkıştıracağını bilmeliydim dedi 
Gizem sus ve otur şuraya dedi Cesur hani bana 
Sarılacak ve karışımını içecek ve sabaha kadar 
Benimle kalacaktın ne oldu o söze dedi Cesur ben 
Sözümü tutarım ama bir daha hatırlatmayacağım o 
Anı sil kafandan zaten dört senedir senin yokluğunda 
Neler yaşadım neler çektim gözlerimde okunuyordur 
Sadece ve sadece bana sarıl tamam mı hem sen 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder