22 Ekim 2013 Salı

Altıncı Hikayem


40. Bölüm

Görmeyeceğim ya sevineyim bari diyordu içi dayı bana öyle 
Bakma delirmedim ben sadece düşünüyordum benden bir 
Açıklama duymayacaksın hem sende doktor değil misin o 
Zaman çöz beni dedi Gizem yoksa bırak beni gideyim 
Hayatıma devam edeyim dedi Gizem Murat beyle konuştum 
Dedi sonunda Ufuk bey ya sana ben istemediğim sürece bir 
Şey anlatamaz biliyorum bunu ama eskiden çalıştığı 
Hastanenin kayıtları söyleyebilir dedi Ufuk şimdi biliyorsun 
Mutlu oldun mu dayı olduğum her halimden belli değil mi 
Küçük hanım dedi Ufuk evet belli tedavi olmak istemiyorum 
Ama ben zaten on sekiz yaşıma gelince kendi kararımla 
Olabilirdim ancak bu ameliyatı şimdi on sekiz yaşımda 
Olmadığım için bırak böyle kalayım dedi Gizem ama dediği 
An kapı açıldı Kerem içeri girdi yeğeninizle biraz konuşmak 
İstiyordum da izin verir misiniz lütfen dedi Kerem Ufuk o an 
Şaşırsa da yapacağı bir şey yoktu tamam dedi ve odadan 
Çıktı dayın ile ne konuşuyordunuz bilmiyorum ama beni 
Dinlemelisin Sayerlik umurumda değil şu an seni kaybetmek 
İstemiyorum lütfen beni dayını bırakma dedi Kerem 
Pantolonun yanıyor aman sakın bu bir rüya olmasın dedi 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder