17 Ekim 2013 Perşembe

Altıncı Hikayem


25. Bölüm

Gizem'in orada olmadığını gördü her yere baktı 
Gizem yoktu neredesin Gizem dedi ama hemen 
Ufuk beyi aradı Gizem yok telefonla konuşuyordu 
Bende odadan çıktım sonrasında cam açık iğneleri 
Dağılmış bir şekilde yok hiç bir yerde yok dediği an 
Ufuk hemen aşağı in ve kameralara bak çabuk ben 
O evi boşuna almadım hadi dedi Ufuk Yunus aşağı 
İnmişti ama 5 dakika öncesi yoktu Ufuk'u tekrar 
Aradı yok efendim görüntülerde yok hemen 
Sayerlere git bende oraya geliyorum hemen çabuk 
Yunus öyle yaptı hanım efendi Ufuk bey buraya 
Gelmemi söyledi burada beklemeliyim onu dedi 
Ufukta on beş dakikada gelmişti zaten bir odaya 
Geçebilir miyiz dedi ve hemen bir odaya geçtiler ve 
Ufuk anlattı olanları şimdi sizden kayıtları istiyorum 
Alabilir miyim dedi evet hemen dedi ve bilgisayardan 
Verdi Gece bu dedi Yunus nerede şimdi peki yarım 
Saat geçti üzerinden dedi Ufuk Koray hemen buraya 
Gelir misin oğlum dedi kapıdan Keremde ağabeyim 
Yok anne ama ben varım dedi kapıyı açarak sonra sizin 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder