14 Ekim 2013 Pazartesi

Altıncı Hikayem


17. Bölüm

Önemli biri ama evet sadece Gizem'i koruyor 
Yeğenini koruyor eve gitmiyoruz değil mi babam
Soracak neden erken geldiniz diye söylendi 
Zeynep benim derdim ne Zeynep hanım ne diyor 
Ya seni al Zeynep'e ver Barış ikinizde aynısınız 
Sizi bilmem ama ben Gizem çıkana kadar 
Buradan ayrılmayacağım kaç gün sürerse sürsün 
Bekleyeceğim bu saatten sonra Ufuk beyin 
Yeğenini babası ile göndereceğini sanmam hem 
Barış'ın telefonu çaldı arayan bilinmeyen bir 
Numaraydı Serdar arıyor aç hemen Barış gel 
Ve Ufuk aptalı ile uğraşmamızı engelle hem 
Gizem uyandı seni görmek istiyor geliyorum 
Uyanmış ne çabuk dese de 4 saat geçmiş 
Üzerinden çevrenize bakın bir hava karardı dedi 
Zeynep on dakika sonra odanın dışında Barış 
Zeynep ve tabi ki Kerem vardı Gizem içerideki 
Çocukla bir şeyler konuştuktan sonra bir düğmeye 
Bastırdı beni duyuyor musun Barış bu dikişleri kim 
Attı misina kimin fikriydi bilmem ama senin de 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder