22 Ekim 2013 Salı

Altıncı Hikayem


41. Bölüm

Gizem hayır değil dedi Kerem Gizemde buldum dedi 
Korkuyorsunuz gidersem diye sen o adama giderim 
Diye korkuyorsun dayım ise ülkeyi terk etmemden 
Ondan kaçmamdan korkuyor haklıda en kısa 
Zamanda gideceğim buradan dedi Gizem benim 
Adım Kerem Sayer ben istemediğim sürece kimse 
Çıkamaz hayatımdan dedi ve bir kez daha öptü 
Gizem'i ben çıkarım senin kukla diye oynattığın 
Kişilerden değilim dedi Gizem değilsin tamam ama 
Yinede gidemezsin dedi Ufuk içeri girdi Murat bey 
Geldi yanında tanımadığım biriyle dedi ve içeri 
Girdiler Kerem çıkar mısın lütfen dedi Ufuk Murat 
Bey ve Cesur içeri girerken Kerem odadan 
Çıkıyordu Kerem inadına Cesura omuz attı Gizem 
Hayır sakın yapma bırak gitsin dedi ve Cesur 
Kerem'in arkasından kapıyı kapattı Sevda'nın 
Ağlamalarına dayanamadım birde senin velin 
Ağabeyin olarak tanıtmıştım kendimi Murat beye 
Seninle konuştuktan hemen sonra o aradı olanları 
Anlattı ve artık bu ameliyatı olman gerektiğini 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder