4 Ekim 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


109. Bölüm

Yapmalısın tamam mı dedi ve yarım
Saat içinde hem Kader'in işleri bitmiş
Doğada ambulans görevlerini ayarlamıştı
Kader sonunda hastahaneden çıkıyordu
Ama bir dakika hangi eve gideceklerdi
Tabi ki benim evime karıcığım dedi
Doğa tamam o zaman kelebekler ne
Yapıyor bayağı oldu onları salalım artık
 Dediği an ben saldım bile hanım efendi
Tamam bunu tahmin etmeliydim bundan
Sonra Yiğit amcama bırakalım bu işleri
Ben sadece seninle ilgilenmek istiyorum
Dedi kısık bir sesle tamam o zaman ve
Geldik işte dedi Doğa ve on beş dakika
İçinde evindeydi Kader evlerindeydi ve
Hemen kimseyle konuşmadan önce
Doğa'nın odasına gitti Olgun ne söylediyse
Doğa biraz endişeliydi Kader'e göre ve
Hey gel buraya dediği an Olgun sana ne dedi
Tamam ama bunda bir şey yok ki ben istedim
Tedavinin yapılmasını ha bu arada bana ne

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder