27 Ekim 2013 Pazar

Altıncı Hikayem


55. Bölüm

Alışacağım ben diyor ne demek bu bir dakika düzenleye bastı 
Galiba seni daha önce tanıdığıma memnun oldum ama nasıl 
Dayanacaksın ben şu anda çöktüm diyor bunun olacağını 
Tahmin ederek hayır dedi bu kız kimse duymadı o sözleri dedi 
Ömer ben gidiyorum Defne geliyor musun dedi Ömer Defnede 
Tamam dedi ve bilgisayarını kapattı hadi kapatıyoruz Sayer 
Dedi ağlayarak sakin ol dedi Ömer Defneye hadi beş dakika 
Buradan çıkmazsan Gece ile birlikte hapiste çürürsün dedi 
Defne tamam çıkıyorum dedi Barış ve hemen çıkarttı arkadaşını 
Görmüyor musun benim bile bilmediğim yaşamı varmış Gizem'in 
Rahat bırakmayacağım ama hep yanında olacağım sana ve ona 
Destek olacağım ama şimdi değil bir hafta geçsin ondan sonra 
Okula gidelim daha sonra söz seni ben götüreceğim söz dedi 
Barış Kerem'e Kerem sadece tamam diyebildi aklında başka 
Düşünceler vardı mesela Tunç kimdi ve Ömer denen adam 
Hangi sayfadan bahsediyordu Gizem yazar mıydı kimse 
Bilmiyordu Barış beni iyi dinle Gizem'in hayatını öğrenmeliyim en 
İnce ayrıntılarına kadar diyerek devam etti Kerem konuşmasına 
Bana yardım etmelisin dedi Barışta tamam ama arayabileceğim 
Kimse yok dedi Keremde sen Gizem'in arkadaşıydın hani dediği 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder