15 Ekim 2013 Salı

Altıncı Hikayem


21. Bölüm

Bende geleceğim yemek var hadi kapat akşam 
Beraber yeriz dedi ve kapattı hadi dışarı Yunus'u 
Beklemeye size ihtiyacı var Gizem'in Ogün bey 
Gizem sizi istediği zaman arar ama benim yanımda 
Kalmak istiyor şimdi buna izin verin babandan ayrıl 
Demedim ben o istedi sizde rahatlarsınız biraz o da 
Dediği an çocuklar daha yeni çıkıyorlardı ne o çocuk 
Onunla mı kalacak kim oluyor o dedi Kerem giderken 
Sanki sen Gizem'in tanıdığı birisinde onun için sus 
Kerem dedi Barış geliyorlar dedi arkaya baktığında 
Kerem bu arada Zeynep kulübede seni bekliyor dediği 
An biriniz pantolonumun cebinden anahtarı çıkarıp arabayı 
Getirsin biri de Gizem'i bir saniyeliğine kucaklasın dedi 
Yunus Barış ben hemen arabayı getiriyorum dedi Kerem de 
Bende Gizem'i kucaklıyorum dedi hemen Gizem'i kucağına 
Aldı Efgan Gizem'in iğnelerini getir hemen tamam dedi bir 
Ses ve hemen 35 tane iğne gelmişti Gece ile sen benim 
Yerime bakacaksınız tamam mı dedi Yunus tamam 
Çizelgeyi hemen düzenler Defne dedi Efgan Yunus bir söz 
Daha etmeden Gizem'i kendi kucakladı buradayım Küçük 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder