19 Ekim 2013 Cumartesi

Altıncı Hikayem


32. Bölüm

Gelmişti bile Gizem ne bu hal dedi Cesur pardon ama 
Tanışıyor muyuz dedi Gizem ben küçük birini bekliyordum 
Oğlum ne bu hal deve olmuşsun kas yapmışsın tebrikler 
Dedi Gizem deli kız nasılsın tedavin nasıl gidiyor başka 
Şeylerde var anladığım kadarıyla neler onlar dedi Cesur 
Ogün beyin yanındaydım biliyorsun kolumu kırdım bir 
Gün önce bu sabahta kaçırıldım diye özetledi dört seneyi 
Cesur'a Cesur da şaşırmamıştı başlarına bir çok şey 
Geliyordu çünkü aşık olmuşsun sen dedi Cesur evet 
Aynen öyle dedi Gizem ama haberi yok siz neler yaptınız 
Herkes iyi biz iyiyiz dörtlü değil üçlü takılıyoruz bu aralar 
O kadar anlamıştı Gizem bir şeyler olmuştu yanlarına 
Gidemeyeceği için daha fazla sormadı yanında kalabilir 
Miyim dedi Gizem Cesur evet güzelim Gizem'im gel 
Buraya bak piknik sepetiyle geldim ama sen yeme 
Sadece benim karışımım dan iç rahatlarsın tamam 
Ama önce şu telefonumu kapatayım dedi Gizem 
Tamam bir tanem ama önce seni kucaklamalı ve 
Rahat ettirmeliyim seni dedi Cesur ve Gizem'i 
Kucağına aldı biliyor musun ne düşünüyorum bir 

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder