18 Ekim 2013 Cuma

Beşinci Hikayem


150. Bölüm

Konuşmaya başladı ayı ailem yanımda olursa iyi olurum 
Ben sen merak etme dedi kötü hissettiğim an siz beni 
Durdurursunuz burada neden iki yatak var dedi odaya 
Bakarak benim için o yatak dedi Cesur da eminim üç 
Yatak olur dedi Ateş kapının ardından ne demezsin diye 
Güldü Gizem babaların çocuklarıyla yattığı nerede 
Görülmüş dedi Gizem git sen nerede yatarsan yat ben 
Koluma sarılarak yatarım tamam mı babacık dedi 
Ardından telefonum nerede benim bakmalıyım hemen 
Dediği an yazmak için mi yazar hanım dedi Cesur Ateş 
İse sadece güldü evet dedi yazar oldum ben ama bir 
Şeyi düzeltmeliyim verinde hemen yapayım şunu dedi 
Odanın kapısı tekrar açıldı ve Tunç içeri girdi senin 
Burada ne işin var dese de biliyordu neden burada 
Olduğunu Gizem sen düzelttin mi yoksa evet 
Açıklamayı ben yaptım dedi teşekkürler sayın okuyucu 
Dedi Gizem ve telefonumu alabilir miyim dedi Cesur'a 
Biliyordu ikisi de ondaydı Barış'ı arayacağım ver şunu 
Dediği an Mert içeri girdi herkes dışarı dedi sert bir 
Sesle burası normal evinizdeki odalardan değil onun 
İçin çıkın dedi beni hastamla yalnız bırakın Cesur 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder