20 Ekim 2013 Pazar

Beşinci Hikayem


156. Bölüm

Alarm verilmişti Gizem için tüm doktorları
Onun yanına koşuyorlardı ne oldu ne
Yaptım ben dedi Tunç gel arkadaşım
Birazdan öğreniriz arkadaşım istersen
Önce şu telefonunu kapat hemen dedi ve
Telefonu elinden alarak kapattı Kerem'in
Suratına ne düşündüğü umurumuzda
Olmasın Gizem iyi olacak merak etme
Mert hızla dışarı çıktı sen bana bak bu kız
Senin yüzünden öbür tarafı görüyor hüzün
Diyor gel onu dediği an hızlı bir şekilde
İçeri girdi Cesur Gizem duy beni tamam
O kız Kerem ile senin kızın olabilirdi ama
Bizim kızımız da olabilir beni uyuta bilir
Misin diye sordu Cesur Murat beye tamam
Dedi o zaman yat yanına dedi ve ağır bir
İğne yaptı ve bir an Cesur'un kalbi durdu
İşte o anda Gizem'in yanına gitti hey sen
Bana bak dedi Gizem şaşırsa da baktı ona
Ve bizim kızımızdı o bak dedi kesinlikle öyle

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder