23 Ekim 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem


166. Bölüm

Kapatmamıştı bilgisayarı hemen Kader'i aradı
Sevda kim bu kızım dedi Kaderde bilmiyorum
Dediği an doktor değil ama önlüğü yoktu onu
Biliyorum dedi Kader şimdi öğrenirim ben dedi
Sevda kapat sen kapıyı açtı hemen banyoya
Gitti iki zavallı erkeği umursamadan hemen
Yüzünü yıkadı yavrumun her şeyini bilirim ben
Ya da öğrenirim sorun değil dediğinde Cesur'a
Sadece bir soru sormalıyım dediğinde hemen
İçeri girdi bana bakın zavallılar Gizem iyi hatta
Süper olmak için çalışmalara başladı fakat biz
Yani Kader ve ben onun yanında tanımadığımız
Birinin daha olduğunu sanıyoruz o kim olabilir
Tunç olamaz bilse bile Gizem izin vermez doktor
Bozuntuları da yoktur şimdi dedi Cesur Sevda ise
Ara o zaman onlardan birini çabuk olsana hadi
Demesine gerek kalmadan Sevdaya mesaj geldi
Sakın kurcalama okuldan bir arkadaşıymış de
Olsun bitsin diyordu Sevda korkmadan durun
Diyebildi neden durduruyordu onuda bilmiyordu ama
Gizem için bunu yapmalıyım galiba dedi içinden

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder