15 Ekim 2013 Salı

Altıncı Hikayem


19. Bölüm

Son üç seneyle ne ağabey ne de baba olunur mu 
Siz söyleyin dediği an bakar mısınız diye seslenen 
Bir doktor vardı Barış o an ben sesli konuşmadım 
Ki kısık konuştum iç sesi bunları söylüyordu 
Az önce yanınızda bulunan arkadaşınızı Ufuk bey 
Her ihtimale karşı hastanede istiyor kan gereksini 
Mi olur diye de açıklamasını yaptı Yunus sizde 
Ufuk beyin odasında onu beklerseniz iyi olur dedi
Ve gitti Gizem'in yanına onu sakinleştirmeye Ufuk 
Bey dört sene önce telaşlı telaşlı herkes toplantı 
Salonuna dediği an üç asistanda hemen yerimizden 
Fırlamıştık ne oldu Ufuk bey bu filmler kimin diye 
Sordu Efgan yeğenimin dedi Ufuk beyde sizin aile 
Bireylerinizin olduğunu bilmiyorduk dedi Gece 
Bende öyle dedim en sonunda bende bilmiyordum 
Ki arkadaşlar bu gün bir mektup geldi bana çocuk 
Esirgemeden ve işte bu filmlerde yeğenim Gizem'in 
Bana yardım edin hadi ona bir plan hazırlamalıyız 
Yarın buraya geliyor demişti işte Yunus Gizem'i 
Böyle tanımıştı özel doktoru olmuştu bir nevi ama

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder