28 Ekim 2013 Pazartesi

Altıncı Hikayem


59. Bölüm

Barış'ı aradı ve Gizem'in durumunu en sade bir şekilde 
Anlattı Barış şaşırsa da bir şey belli edemedi çünkü 
Yanında Kerem vardı on dakika önce gelmişti evlerine 
Ve anlamalıyım şaşırmamalıyım dedi daha sonra sakince 
Kerem'e anlatmalıyım dedi içinden ne oldu oğlum Gizem 
Hakkında ne duydun bana anlatmalısın dediği an Barış 
Daha fazla dayanamadı ve bildiği her anlattı dur arama 
Şuan için aramamamız daha iyi olurmuş dedi telefonda 
Ateş diyerek sustu Barış umurumda değil arayacağım 
Yinede hemde nereden arayacağımı biliyorum dediği an 
Kendi bile şaşırdı buna ama telefonundan Gizem'in gizli
Numarasını çevirdi Kerem ve karşı taraftan biri açmıştı 
Ama tanımadığı bir kişi bir erkekti bu sen kimsin dedi 
Hemen bağırma Kerem bey bunlar bana sökmez dedi
Tunç ben Tunç Bilir beni tanıdığını iyi biliyorum Cesur 
Şu an Gizem'in yanında çıkınca seni arayacaktır bu 
Numarayı kayıt etmesem Gizem için daha hayırlı olur 
Dedi ve telefonu kapattı Tunç bey ile tanıştım ukala 
Dediği an Barış tamam oğlum otur şuraya o gizli 
Aşık mıydı Tunç sapık desene sen şuna beni kızdırma 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder