20 Ekim 2013 Pazar

Altıncı Hikayem


36. Bölüm

Özledim sonuçta hafta sonları kaçıp geleceğim yanınıza 
Merak etmeyin hem bu evde iki oda daha var kızlarınız 
İçin değil mi dedi ve yerinden kalktı çıkışa doğru gitti ve 
Arkasına bakmadan çıktı gitti taksiye bindiği an sür dedi 
Sadece ve çantasından telefonunu çıkarttı ve açtı Yunus 
20 kere aramıştı en sonunda saatin kaç olduğuna baktı 
11:00 idi hemen Yunus'u aradı hastaneye gel diyordu 
Yunus sinirli bir şekilde tamam yarım saate oradayım 
Dedi Gizem ve telefonu kapattı ve sonunda gelmişti 
Hastaneye Yunus'u buldu mu Yunus mu onu buldu 
Bilemedi Gizem önünü kesmişti Yunus çünkü sen 
Neredesin kaç saattir merak ettim dedi tamam 
Biliyorum ama merak edecek bir şey yok bu arada 
Bir kağıt ver bana senin odandaki bilgisayarı 
Kullanacağım yarım saatliğine bir şeyler içtim ve yedimde 
Zararı olur mu diye soracağım sonrasında tamam mı 
Dayım gelmiştir çok kızmıştır biliyorum ama ne yapayım 
Dedi Gizem ve yavaşça Yunus'un odasına doğru gitti diğer 
Telefonundan ayı kolu çabuk bana karışımın içinde neler 
Vardı yazacaksın tamam mı unuttum dört yılda dedi ve on 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder