16 Ekim 2013 Çarşamba

Altıncı Hikayem


24. Bölüm

sSınıfta okur ne güzel dedi annesi ama üç ay sonra geri 
Gider neden dedi Kerem derslerinin bir çoğunu vermiş 
Çünkü takip ediyorum o kızı arada sırada çünkü dedi 
Ve gitti oğlu salonda yalnız kaldı Gizem iğnesini yemişti 
Elin çok hafif dedi Yunussa evet demişti uyumak 
İstiyorum ama bir dakika telefonum çalıyor bilinmeyen 
Numara sen bakar mısın dedi Yunussa olur dedi ve 
Elinden telefonu aldı Gizem'in alo kimsiniz diye sordu 
Yunus Serdar ise benim ağabeyi verir misin telefonu 
Kardeşime dedi Yunus da tamam bekle dedi ağabeyin 
Al dedi ve telefonu Gizem'e verdi ne oldu ne var Ogün 
Bey iyi mi dedi iyi seni merak ettik nasılsın ne zaman 
Geleceksin sen orada olduğun sürece gelmeyeceğim 
Gelmek istemiyorum daha oldu mu bir daha bana 
Ağabeylik taslama Ogün beye de söyle üç ay sonra 
Belki gelirim ama dedi ve inledi telefon kapandı 
Sonrasında Serdar Gizem iyi misin dese de telefon 
Kapanmıştı ben ne yaptım baba hepsi benim suçum 
Senin değil bende suçluyum oğlum dedi Ogün bey 
Yunus odaya girdiğinde iğnelerin dağıtıldığını 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder