19 Ekim 2013 Cumartesi

Beşinci Hikayem


154. Bölüm

Uyuyamayan ve seni sayıklayan biri var dedi
Ve oradan uzaklaştı ben yanına gidiyorum
Dedi Cesur da Ateşe tamam kardeşim ben
Burada seni bekliyorum dedi Ateş de tamam
Dedi ve gitti hızla Cesur odaya gitti Gizem
Cesur'u gördüğünde gel otur diyerek işaret
Etti Cesur da oturdu sandalyeye sakin ol beni
Dinle senin merak ettiğin bir konu var ona
Devam etmek istiyorum seni gördüğümde bu
Kişi beni koruyacak kollayacak ayı kolu
Dedim dedi an Cesur Gizem'i öptü biliyordum
Bunu dedi  ama sorun var değil mi evet
Anlamında salladı başını Gizem Kerem ne
Olacak diye sordu Gizem anlatacaksın o da
Anlayacak dedi Cesur beni bir daha bırakıp
Bir yere gitmeyeceksin değil mi diye sordu
Gizem hayır seni bir daha bırakmayacağım
Dedi Cesur teşekkürler dedi Gizem
Çocuğumun ne olacağını merak ediyorum

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder