22 Ekim 2013 Salı

Beşinci Hikayem


163. Bölüm

Tamam sokarım ama Gizem'e bir gün ver
Kayıtlarını tamamlasın sakin ol Enes beni
Tanır benim doktorum onun için dedim
Yani bak geri sayım başladı Yunus yap
Dedi bende yaptım ters ters bakma iki
Dakika kaldı şurada ses kaydına gel
İstersen dediği an geleceğim aç şunu dedi
Ve yatağın öbür tarafına oturdu hadi bu
Saniyeleri ben dediği an mail gelmişti bile
Hemen açtı senin bu kadar sabırsız olmanı
Enes'e borçluyuz galiba neyse işte sana
Bir teklif mailin en altında bir link var oraya
Bastığında beni göreceksin canlı canlı
Biliyorum birilerin senden isteyeceğini hatta
Yanında olduğunu çünkü erkenden çıkmış
Buradan neyse konumuz o değil benimle
Konuşabilirsin de tamam mı dediğinde kayıt
Sona erdi hadi aç şu lanet şeyi dedi Cesur
Hayır sen gitmeden olmaz onu görmeni

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder