12 Ekim 2013 Cumartesi

Altıncı Hikayem


12. Bölüm

Kişiye de açıklama yapmayacaktı on dakika 
Sonra bir ameliyat için her şey hazırdı Kerem 
Bu kadar hazırlığın bir at için olmadığını 
Anlamıştı ama halen tam kimin için olduğu 
Dilinden çıkacaktı ki içeri Zeynep girdi Murat bey 
Geldik hadi tamam yavaşça taşıyın Gizem'i burada 
Tek bir sedye var o da bu oynatamam yerinden 
Tamam geldik biz Serdar Gizem ile birlikte gelmişti 
Gizem'in kan grubundan biri lazım ama ben veririm 
Uyuyor benimki dedi Kerem sen nereden biliyorsun 
Diye sormadılar hemen yat şuraya dedi Murat on 
Dakikada gereken kan alınmıştı Keremden Gizem'i 
Yatır şuraya ağabey bozuntusu ve git seni görmek 
İstemiyorum babanı sakinleştir Barış burada mı 
Hanım efendi onu çağırsanız iyi olur Serdar ben 
Gitmiyorum biliyorsun ki bende tıp okudum Barış 
Gelmişti Kerem ise halen ne olduğunu tam 
Çözememişti Zeynep gelerek kendisini dışarı 
Çıkartmayı denedi ama mıhlanmıştı Kerem bir 
Kere Kerem hadi gel sana anlatacaklarım var 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder