30 Ekim 2013 Çarşamba

Altıncı Hikayem


66. Bölüm

Teşekkürler Güven dedi Gizem bir şey değil
Hanım efendi sadece bu grubun bozulmasını
İstemiyorum o kadar hem Kader benim için
Biliyorum mektubunuzda yazmışsınız her şeyi
Ve öyle iyi ayarlamışsın ki her şeyi ben bile
İnandım ama bilmeliydim arkamda biri
Olduğunu dedi Gizem ve teşekkür ederim
Beni böyle görmelerine izin vermediğin için
Ve birazdan arka kapıdan çıkmazsan Yunus
Seni görecek ortalık karışacak iyice bunu
İstemiyorum dedi Gizem Güven tamam dedi
Ve kendine iyi bak Kader'in yavru ayısı dedi
Gizem güldü Güven gidince bu sabahı düşündü
Sabahın dördünde ilacı bitmişti Fidan hanımda
Gelip değiştirmişti giderken bu senin diye bir
Zarf vermişti ne oluyor demedi Gizem çünkü
Alışkındı Güven uzun uzadıya kendini tanıtmıştı
Ve geleceğinden bahsetmişti ve işte şimdi gitmişti
Gizem sadece güldü çünkü bu çok saçma
Geliyordu Güven'in saplantılı görünen ama bir

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder