16 Ekim 2013 Çarşamba

Altıncı Hikayem


22. Bölüm

Dediği an Gizem homurdandı Yunus güldü ve hemen 
Kerem'e döndü iğneleri alır mısın dedi Keremde denileni 
Yaptı Barış gelmişti arabayı ben kullanacağım dedi Yunus 
Gizem'i arka koltuğa yatırırken ikinizde gelin isterseniz 
Bizimle isterseniz burada kalın Barış Gizem'e baktı ve 
Ben Zeynep'in yanına gidiyorum dedi Kerem'e Keremde 
Bende sizinle geliyorum dedi ve Barış arabanın anahtarını 
Keremden aldıktan sonra oradan uzaklaştı Keremde bende 
Arkaya geçsem olur mu diye sordu iyi olur dedi Yunus 
Onunla konuş ama tamam mı uyumuyor merak etme dedi 
Ve arabaya geçti Yunus Keremde Gizem'in yanına dikkat et 
İki büklüm olmasın dedi Yunus ön taraftan olmam merak 
Etme dedi Gizem hemen dikkat ediyorum senin ne işin var 
Sayer burada dedi Gizem hızlı sür arabayı burada ölmek 
İstemiyorum 35 tane az değil mi dedi Gizem tekrardan 
Kerem Sayer sen misin dedi Yunus bağışçımız Sayer 
Ailesiyle bir ilgin var mı acaba dedi Yunus var ben küçük 
Oğulları Kerem'im beni kucağına alır mısın dedi Gizem 
Gerek kalmadı geldik Gizem hanım küçük dedi Yunus 
Kapının şifresi değişmedi değil mi 5369 hanım efendi 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder