23 Ekim 2013 Çarşamba

Altıncı Hikayem


45. Bölüm

Alındığı için sana yararı değil zararı dokunmuş onun 
İçin dosyana geçmek istemedim sende 
Hatırlayamıyordun zaten bende kendime sakladım bu 
Gerçeği dedi Murat bey tamam sizi anlıyorum ama 
Yinede bu ameliyatı olmalı mıyım bilemiyorum dedi 
Gizem bu ameliyat onunla ilgili değil bu gerekli bunu 
İyi biliyorsun sende dedi Murat ne diyeceğim bana gel 
Sana mesaj atarım senin sakinleşmen gerek biraz hemde 
Oradan uzak durmalısın şimdi daha iyi anlıyorum kimin 
Yapmış olduğunu dedi Murat tamam hemen geliyorum 
Dedi Gizem Cesur gelmeden onun telefonunu alarak tan 
Murat beyin evinin yolunu tuttu yirmi dakika sonra evin 
Önündeydi Cesur aramamıştı merak ediyordu onu ama 
Daha önemli işleri vardı şu an için bu arada yatakhanede 
Talya Cesur'un uzun süredir ortada olmadığını anlamıştı 
Ve hızlı davranıp geçmişteki işini bitirmek istedi içeri 
Girdiğinde ışık kapalıydı Gizem hanım böyle istedi demek 
Dedi içinden yavaşça Gizem'in yatağına yaklaştı yavaşça 
Bu sefer işin bitti ufaklık dedi ve tam iğneyi batıracağı 
Sırada hiç sanmam senin işin bitti dedi Cesur Talya soğuk 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder