21 Ekim 2013 Pazartesi

Altıncı Hikayem


37. Bölüm

Beş dakika içinde ayrıntılı bir liste gelmişti ayı kolundan 
Teşekkürler hafta sonu görüşürüz yavrum yazdı sonunda 
Da ve kahvaltıda ne yediğini de ekledi ayı kolunun 
Gönderdiklerine ve çıktısını aldı Gizem ve odadan çıktı 
O an dayısıyla burun buruna geldi ver bakayım listeyi 
Küçük hanım dedi Ufuk bey al dayıcım dedi ve uzattı 
Dayısına Gizem bu ne kızım neler var bunun içinde 
Hepsini içmediğini söyle baba dese de Ufuk bey hayır 
Dayıcığım bir dikişte bitirdim hemde ne oldu ki dedi 
Gizem bu normal insan için bile sakıncalı sen nasıl 
İçersin hem sana yemek yemek yok denilmedi mi dedi 
Ufuk bey Gizemde evet ama iyiyim dayıcığım 13 sene 
İçtim bu karışımı hiç bir zararını görmedim ki ben 
Olabilir ama bundan sonra dikkat edeceksin tamam 
Mı canım yeğenim benim şimdi sen eve git bende iş 
Çıkışı gelirim yanına dayı gece için Yunus'a kızma ben 
İstedim böyle bir şeyi nereye gittiğimi söylemeyeceğim 
Ama hafta sonralarını evde yanında geçirmeyeceği mi 
De bilmeni isterim lütfen bana kızma bir de benden 
Açıklama bekleme lütfen dedi Gizem ve dayısından 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder