13 Ekim 2013 Pazar

Altıncı Hikayem


14. Bölüm

Hemen telefonunu çıkarttı açıklamalarla birlikte 
Yarım saat sürmüştü telefon görüşmesi 
Helikopter ile geleceklermiş öyle dedi görevli 
Beş dakikaya burada olurlarmış o zaman benim 
Vereceğim numarayı ara hemen dedi Murat bey 
Ve Yunus'u arattı hoparlörü aç Yunus benim 
Murat beni dinle Gizem'in kolu kırıldı hem bayağı 
Hırpalandı bu gün onun için hemen hazırlıklara 
Başlayın birazdan oradayız en geç yarım saate 
Mert orada mı yoksa sen bana yetersin ama 
Şunu bil yeter hüzün ölmüş anladım diye bağırdı 
Karşıdaki ses kapat Ufuk burada o bana yardım
Eder dedi son anda bitti gelmişlerdir Barış sen 
Önce arkadaşlarını buradan çıkart çiftliğe 
Gitsinler Osman beye Yunus desinler o anlar 
Barış Gizem'in görünmeyeceği bir şekilde 
Perdeyi açtı duydunuz hadi gidin isterseniz 
Bir gün sonra Gizem'i ziyarete gelebilirsiniz 
Diye bağırdı Murat bey daha sonra her şey 
Hızlı bir şekilde aktı helikopter ile on dakika 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder