20 Ekim 2013 Pazar

Altıncı Hikayem


34. Bölüm

Benden büyüktün ağabey olarak bir kardeşini koru 
Ona sarıl tamam mı dedi Gizem emredersiniz küçük 
Ayı yavrusu evet bu daha iyi oldu ayıyı özlemişim 
Hatta yarın çocukları görmek için seninle okula 
Geleceğim tamam mı dedi Gizem tamam olur dedi 
Cesur iç hadi dedi bardağı uzattı Cesur tamam dedi 
Gizemde ve bir dikişte bitirdi bu iyiydi özlemişim 
Tadını dedi Gizem ve senin omzunda uyumayı saçımı 
Okşa zaten az sonra uyurum dedi Gizem uyu küçüğüm 
Benim ben artık yanındayım merak etme dedi Cesur 
Biliyorum dedi Gizem Kader evlendi değil mi sen onun 
İçin bu kadar sessizsin değil mi dedi Gizem evet 
Küçüğüm dedi Cesur üç meleğinde ölene kadar 
Yanında olacak merak etme dedi Gizem biliyorum 
Beni kimse sizden ayıramaz dedi Cesur ve bizi de 
Senden dedi Gizem ve hiçte kısa olmayan uykusuna 
Daldı Gizem Cesur da saatlerce melekler gibi uyuyan 
Küçüğünü seyretti daha sonra o da uykuya daldı ikisi de 
Aynı anda uyanmışlardı ben acıktım dedi Gizem tamam 
Ateş'i arayım ayılar toplandık diyeyim daha sonra

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder