19 Ekim 2013 Cumartesi

Beşinci Hikayem


153. Bölüm

Gizem sakinleşmişti ateşini düşürmüşlerdi sonunda
Devam et lütfen dedi Gizem Mert beye iki yeter sana
Bu günlük iki iki gideceğiz tamam mı dedi ve odadan
Gizem ters bakışlarıyla gözlerini yumdu Cesur için
Gitme vaktiydi ve Cesur da çıktı dışarı bana bir şey
Sormayın diyerek hastaneden de çıktı daha sonra
Direkt bir banka oturdu sanki düşünme yetisini
Kaybetmişti o konuşmanın devamını dinlemek için
Neler vermezdim dedi içinden daha sonra birini
Birilerini aramalıyım sakinleşmeliyim dediği an
Ateş yanına oturdu ben Barış'ı aradım neler
Olduğunu onunda bilmesi gerek diye düşündüm
Dedi ve gelmeyecek merek etme sadece bilmesinin
Daha iyi olduğunu düşündün tamam ama dinle seni
İlk gördüğümde dedi ve krize girdi anlıyor musun beni
Dedi ve sustu öğrenmelisin ne olduğunu çözmelisin
Dedi Ateş biliyorum ama Mert beyin talimatlarına
Uymalıyım Gizem'i anca iki saat için görmeliyim
Benimle de konuşmamalı çünkü konuştukça daha
Kötü oluyor dedi Cesur ve sustu Yunus gelmişti

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder