17 Ekim 2013 Perşembe

Beşinci Hikayem


148. Bölüm

Beklediler sadece bu sırada Cesur ben Kader'i aramak
İçin dışarı çıkıyorum dedi ve klinikten uzaklaştı arama
Tuşuna bastı bu sırada Kader bilgisayarından Çağdaş
Hocasıyla konuşuyordu hocam siz atın ben düzenleyip
Gönderirim size bu arada nasıl gidiyor Amerika dedi
İyi bakıyorum da evlenmişiz evet hocam dedi Kader
Bu telefona bakmalıyım hocam hadi siz yarım saat
Sonra gönderin bana dosyaları iyi tatiller size diyerek
Sonlandırdı görüşmeyi alo nasılsın küçük oyundan
Sonra diye sordu Kader hemen Gizem için aradığını
Biliyorum sonuçlarını da biliyorum kendine geldiğinde
Sadece yanında ol neler yapacağını gördün tamam mı
Diye sordu tamam yanımda olduğun için teşekkürler
Dedi Cesur Kaderde güldü her zaman ayıcık dedi ve
Telefonunu kapattı bilgisayarına geri döndü ve işine
Gömülmeyi tercih etti bu sırada Cesur saatine baktı
Uyanmasına daha var dedi ve önemli bir karar alarak
Kerem'i aradı dur sakın kapatma Gizem iyi değil 
uyandığında kendine bir şey yapabilir onun için haberin 
olsun istedim ben yanındayım onun kendine bir şey 
yapmasını engelleyeceğim ama beni yanında 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder