29 Ekim 2013 Salı

Altıncı Hikayem


61. Bölüm

Zaten yasakladı onu görmemizi dediği an Emine 
Hanım içeri girdi Ateş bey beş dakikanız var mı bir 
Konuşsak dediği an Ateş tabi ki hemen geliyorum 
Dedi ve odadan çıktı Kerem ne düşünüyorsun dedi 
Barış hemen anlıyorum ben hallederim kilitli mi iyi 
Olmuş iyi diyen Ateş'in sesi odayı dolduruyordu ve 
Ben buradan ayrılmayacağım dedi sadece Barış'a 
Ateş yerine odaya Yunus girdiğinde Barış şaşırdı 
Ama Kerem şaşırmadı senin burada ne işin var dedi
Sadece Yunus şimdi gidin burada beklemeniz 
Gereksiz demeyeceğim ama sana bir şey soracağım 
Kerem Sayer Gizem'e ait bir eşya taşıyor musun 
Üzerinde evet dedi Kerem ve cebinden çıkarttığı 
Resmi Yunus'a verdi Yunus da al bu senin dedi ve 
Gizem'in sürekli kullandığı eşyasını verdi sana her 
Zaman kendisini hatırlatacağını söylemedi ama 
Tahmin edebiliyorum o çıkışta konuştuğunuz konu 
Bununla alakalıydı değil mi dediği an Kerem başını 
Sallamakla yetindi yarın sana mail gelecek Barış 
Onu arkadaşına dinlet tamam mı hadi gidin ya da 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder