14 Ekim 2013 Pazartesi

Altıncı Hikayem


16. Bölüm

Bana her şeyi öğrenmişsin zaten ne istiyorsun 
Doğumu zor olmuş annesi doğumda ölmüş babası 
Evlenmiş ama sonra boşandı ve çocuk esirgemede 
Olan kızını yanına aldı ama geldim hadi gitmiyor 
Muyuz diye sordu Zeynep tamam gidiyoruz kemerini 
Bağla sevgilim Kerem beyin ne yapacağı hiç belli 
Olmaz 200 ile bir saatlik yolu on beş dakikada 
Gitmişlerdi Murat bey onları kapıda karşıladı ver 
Şunu hadi dedi ve elinden aldı çantayı gizli 
Bölmede dedi Yunus Barış bana yardım et Gizem 
Neyi sevmez yada buranın şifresi ne 5369 dedi 
Yunus ama burada 6 hane var dedi Murat 07 de 
Ekle tamam al bunu hemen Ufuk'a ver bende 
Hemen geliyorum dedi ve bir kutu verdi neler 
Oluyor Gizem iyi mi diye sordu Kerem her şey 
Tamam mı biz gidelim o zaman dedi Barış en iyisi 
Bu olur hadi sağdan sağdan dedi Murat çocukla 
Çocuk oluyordu ama umurunda değildi hastası 
Önemliydi onun için hemen İçeri girdi Kerem artık 
Yerinde duramıyordu kim oluyor bu Ufuk Öz kan 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder