18 Ekim 2013 Cuma

Altıncı Hikayem


30. Bölüm

Karnını okşadı bir gün gelecek kızı için içeri Yunus 
Girdi iyisin bu güzel Kerem çok endişelendi Gizem 
Kahkahalarına geri döndü git diye işaretini verdi 
Ama Yunus çıkmadı kalbinin her an sorun 
Çıkaracağını biliyordu tamam sakinim dedi Gizem 
Halen karınını tutuyordu biliyor musun benim 
Saçım sarıymış siyah değil ama nedeni de 
Umurumda değil buradan ne zaman çıkacağım 
Kerem burada mı çocuğa neler yaşattım ailem 
Yüzünden burada çağırayım mı ne zaman çıkacağını 
Biliyorsun hemen çıkabilirsin ama evin şifresi 
Değişecek yarın öğlene kadar burada dursan olmaz 
Mı tamam dedi Gizem Kerem birazdan gelir dedi 
Yunus ve çıktı gözlerini kapatmak bile istemiyordu 
Gizem Kerem girdi içeri bu sırada beklemene gerek 
Yoktu birazdan çıkacağım zaten dedi Gizem ama 
Dayımın evine gitmeyeceğim benimle birlikte gelir 
Misin sana kızmadım beni kurtardığın için sana 
Teşekkür borçluyum dedi Gizem saat kaç bu arada 
Bana söyler misin 22:00 ne oldu dedi Kerem hiç bir 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder