22 Ekim 2013 Salı

Altıncı Hikayem


42. Bölüm

Söyledi bende seni ikna etmeye geldi ağabeyim 
Canım kardeşim dedi Gizem'e Gizemde hayır ama 
18 yaşında değilim ben nasıl olacak o işlem yurt 
Dışında yaş sınırı aranmıyor yarın üçümüz gidiyoruz 
Ben her şeyi ayarladım dedi Murat bende geleceğim 
Sonra yanına ama şimdi ortalık biraz durulsun da 
Sonra dedi Ufuk bey üç ay sonra ya da üç hafta 
Sonra değil mi dayıcığım dedi Gizem Kerem onu 
Nasıl dur duracaksın peki dayı dedi Gizem ben değil 
Onu Barış durduracak ve Yunus bey dedi Cesur 
Korumalar var yani dışarıda dedi Gizem seni şimdi 
Arka kapıdan çıkaracağız ve evine gideceksin dediği 
An Gizem gülümsedi sen düşündün bunu değil mi 
Tamam dedi ve Cesur'un koluna girerek arka kapıdan 
Çıktı ilaç deposundan da hastaneden çıktılar atla 
Hemen buradan uzaklaşalım dedi Cesur tamam hadi 
Dedi Gizem ve kırk beş dakika içinde evindeydi Gizem 
Tabi ki Cesur da dört sene olmuştu buradan ayrılalı 
Hem Cesur için hem Gizem için ben buraya giremem 
Düşmanlarım var benim burada dedi Gizem ha onlar 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder