23 Ekim 2013 Çarşamba

Beşinci Hikayem


164. Bölüm

Ama gitmeden önce benim maille de gir ne olur
Dedi Cesur Kader dayanamadı ve girdi ve gelmişti
Gir kızımız çok Tatlı hayatım bana ilk seferinde
babama ters davranma O seni çok seviyor demişti
sanki cimcik atıyorum sürekli Birde sanki seninle
uyurken tekme tokat giriyorum yani Anlayacağın
kızımız babacı hain ama ben onu çok Seviyorum
tamam senden çok değil bu arada bu kayıtı hemen
Siliyorsun delil kalmasın şimdiden dedi Gizem ve
Kayıt sonlandı Cesur kahkaha atmaya başladı
Hemen Gönül hanım gelene kadar yatağı sallayıp
Kader'i rahatsız ettiğini anladığı an hemen Kader'e
Teşekkür edip hastaneden ayrıldı evlerine gitti
Sevdanın sakinleştirilmesi gerekirdi en iyi kayıt
Yapardı bunu kendine öyle yapmıştı ve okuluna
Derslerine asılmıştı ki bunu yapmalıydı okulda
Kalmak istiyorsa iş sahibi olup da Gizem ile en
Yakın tarihte evlenmesi için bu gerekliydi motorunu
Bunun için çok seviyordu 15 dk içinde evdeydi
Endişeye gerek yok hadi gelin kayıt geldi bakın

Kara İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder