24 Ekim 2013 Perşembe

Altıncı Hikayem


46. Bölüm

Kanlılıkla evet bitti dedi ve kapıya doğru seri bir şekilde 
Giderken iğneyi çöpe attı buydu hatırlamadığın gerçek 
Değil mi küçük yavrum benim dedi Gizem'e hitaben 
Gizem'in Murat beyin yanında olduğunu biliyordu evini de 
Biliyordu hemen oraya gidebilirdi ve öyle yapacaktı hemen 
Arka kapıdan çıktı ve motoruna bindi ve on dakika içinde 
Oradaydı kapıyı tıklattı sadece Murat beyde açtı kapıyı 
Geleceğini biliyorduk dedi ve içeri geç dedi Cesur da tamam 
Dedi içeri geçti nerede o dedi Murat beyde odamda dedi 
Konuşup ikna etmeye çalışıyorum onu dedi ve geç otur 
Birazdan gelir o da dedi ve gitti Cesur ne yapacağını 
Bilmiyordu sadece denileni yaptı ve kanepeye oturdu 
Bağırmadan son bir kez söylüyorum gitmiyorum ne deseniz 
De olmayacak bu tamam mı o olay olmasaydı zaten bu 
Durumda olmayacaktım ben dedi Gizem Talya'yı öldürmek 
İstiyorum dedi bu durumun o olayla ilgisi yok al bak dedi 
Ne yani 8 yaşındayken mi ortaya çıktı bu neden ama 
Nedenini bende bilmiyorum kimse bilmiyor bu ameliyat 
Halledecek onu dedi kurutacak mı sonunda öldürecek mi 
Beni ne bilmiyorum ama olmazsan en az 1 yıl en fazlada 

Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder