20 Ekim 2013 Pazar

Telefondaki Ses 2


Devamı;

-Dur kıpırdama, ne yaptım ben?
Diyorum arkamdaki şeye.
O da bana; ''Ne olsun benimle dalga geçiyorsun ya
ben seninle oynadım yıllarca şimdi mi aklına geldi benimle oynamak?'' diyor
evet ya deli bir kişi var yanımda onu akıllandırmak için böyle yaptım diyorum.
devam o zaman,
kal diyor yüreğim, otur, nereye? gidiyorsun.
ama ben duramıyorum yerimde.
ben de yelpaze aramaya çıkmalıyım, diyor beynim.
mantığım,
bir iki dakika ya sürüyor,
ya sürmüyor.
telefondaki ses ''tamam dur sakin ol'' diyor
ikinci şans istiyor benden,
ben de veriyorum.
ne kadar haklı ne kadar haksız kendi bilir diyorum.
ama ona bir şans daha veriyorum,
o anda,
hem mantığım hem yüreğim rahatlıyor, ama...

Devam o zaman.
Kal diyor yüreğim otur nereye Gidiyorsun?
Ama ben duramıyorum yerimde.
Ben de yelpaze aramaya çıkmalıyım Diyor beynim,
mantığım,
bir iki dakika ya sürüyor
ya sürmüyor.
telefondaki ses ''tamam dur sakin ol'' diyor.
ikinci şans istiyor benden.
Ben de veriyorum
Ne kadar haklı ne kadar haksız, kendi bilir diyorum.
ama ona bir şans daha veriyorum.
O anda,
hem mantığım hem yüreğim rahatlıyor, ama...

Kan var her yerde ama,
Kuşların, yaşamın sesleri de var.
'Ne oluyor' demeye kalmadan,
telefondaki ses 'Oyundasın salak.
Bak, yapboz.' diyor ve
hemen kendime geliyorum.
Oyunumu tamamlayıp,
Kuşların yanına, dışarı çıkıyorum.


Kara İnci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder